onsdag 5 februari 2014

Härlig morgon i nya stövlar!

Så har jag invigt mina efterlängtade nya ridstövlar. Det var på mållinjen för mina gamla sprack totalt igår och går inte att lappa ihop fler ggr. Kan väl säga att skänklarna inte låg helt an hästarna idag... lite stela och höga än så länge :) men fina är dom!
Hade sällskap ev en tidig Birgitta som mötte upp Fido för skoning, sedan kom Eva och red TomTom själv då Janne är sjuk. Hoppas hon överlevde för jag var tvungen att sticka från gården i ett ärende.
Malin lös upp morgondunklet med sin vackla lappländska stämma. Bra flyt nu på förmiddagen med mycket gjort på agendan och hann tom hem och jobba lite på kontoret nu innan det är dags för insläppet.
I morgon eftermiddag är hon tebax! Och ni vet vem jag menar, så var på er vakt:)
Kram

Inga kommentarer: