torsdag 21 mars 2013

Hästarna vill inte vara ute...

... och jag förstår dom! Vilken is-tid vi har fastnat i! Blåser polarbjörnar! I morse hade jag en fysioterapeut till Saigon. Ett gratis provapåerbjudande och hon var duktig. Sätter upp henne på FB-gruppen om fler vill anlita.

 I måndags var jag, Birgitta, Matilda och Annelie på en jättebra föreläsning på Ekerö med dressyrdomare Gustav Svalling. Temat var "Tävla bättre" så nu vet vi precis hur vi ska göra för att få tior:)
I går ryckte Matilda in och tog insläppet då jag opererade tummen för tredje (och förhoppningsvis sista) gången. Börjar matcha Börje Salming när det kommer till antalet operationsstygn...
Hoppning i kväll för Rikke och jag är elev-ledig i kväll, konstig känsla. Vad ska jag göra istället?
Slappa kanske ? Hur gör man det?