måndag 16 april 2012

Vissa dagar ska man inte rida...

Usch så illa jag red i dag! Helt emot mina principer att försöka prestera med migrän, det blev slarvigt, ofokuserat och bara helt onödigt helt enkelt! Stackars mina hästar...skulle ha skrittat ut kravlöst bara istället men det är snart tävlingsdags så jag hade väl nån halvseriös tanke att fila på formen lite... Blä. Dom fick massor av morötter och äpplen efter..mest för att lappa mitt dåliga samvete....
Fick ändå lite gjort på kontoret under eftermiddagen i alla fall, mejlat, ringt massa viktiga samtal mm mm. Sådant som blir så tungt att ta tag i om man halkar efter. Kollade också Ridsportförbundets hemsida gällande kvalregler och Birgitta, du hade helt rätt, 24 månader gäller sedan senaste msvb eller högre så jag klarade mig med ett halvårs marginal! ;)
Tjoho, nu ska här trimmas och tävlas!

Inga kommentarer: