måndag 9 juni 2014

DAMP....

Så lustigt, jag gick och seriöst funderade härom kvällen på vad min diagnos egentligen heter och precis då ropade mannen på mig: hörrö dampen! Kom hit och sätt dig för en gångs skull! Tror snarare jag har AtillÖD eller några andra tjusiga bokstäver. Skit samma, Jag älskar att ha mycket i görningen och få mycket gjort. Precis som denna vecka! Har kunnat stryka det mesta på veckans  "att göra lista" plus massor med andra saker. Tack Matilda och Lasse för hjälp med staketning, sopkörning, tävlingsgrooming mm.
Sist tävlingen innan sommaren är avklarad och jag är sammanfattningsvis nöjd med säsongens resultat. Kvalad till MSVA och placering med kval till VIPdressyrringen. Mina egna små mål.
Trimmar nu heeeela sommaren hästarna och satsar på att starta även Disco i höst.
Här är några bilder från veckan som varit:

Matilda myser med Ruter
Stora stallet har också fått pimpade vi¨ålade fönsterfoder
Det börjar likna kärlek banne mig
 

Storrensning och sortering inför Återvinninsstationen
Axa kör lite eget mode med flugbandet som Dreads istället. Snyggt Axa!
Här är ritningen på lilla stallet. Enda ändringen är att vi kommer höja takhöjden till 270 cm så vi kan ha hästar till upp till 180 cm

Och så här jobbar ett dream-team med att dra upp stolpar!

Inga kommentarer: