fredag 13 december 2013

Intensiv vecka...

Hejåhå! Brukar aldrig uppleva att det skulle vara speciellt skönt med fredagar men just denna är välkommen faktiskt då jag ska unna mig att vara lite ledig i helgen, eller rättare sagt, jag ska ta mig tid att beta av allt på "att göra"listan! Mycket annat har tagit onödig tid och energi i veckan:
som att reda ut soppan som min förra bokföringsbyrå ställt till med mina papper (katastrof), polisanmäler och råddar i mina 40 silagebalar som är stulna och det tar mer tid än man tror. Usch!
Vädret är dock på min sida och det är otroligt skönt och lättjobbat i stallet med alla härliga plusgrader. Visst är det mycket leriga boot, tunga leriga täcken och mörkt men inget mot is, snöstorm och kyla. Love it!
Nu tycker jag vi tänder en brasa, sätter glitter i håret, häller upp et glas varm glögg och njuter av denna Luciaafton! Over and out!