måndag 7 maj 2012

Måndagen från helvetet...

Usch vilken eländig dag! ! Ni vet när massa småsaker liksom bara ska krångla? Min snälla gamla pappa kom och skulle hjälpa mig att byta till sommardäck på trailern för jag har inget fälgkors och en trasig tumme. Hans fälgkors (för typ 29:-) går av (!) såklart och där står vi igen. Hittar inte mitt spärrskaft och inget annat hjälpmedel i hela jä-la Grödinge. Mobilen tar inte laddning,  miss med lektion, Riazzas mystiska rörelsestörning kommer och går, hann inte iväg och handla, fel med träckprovsbeställningen, snoken i dammen äter upp alla grodor, glömmer att bjuda pappa på lunch, deklarationen krånglar, allt som jag gjort i bokföringen hitills är helt fel, måste raderas och börja om från början, får inte tag på folk,hästarna vill inte in vid fyra ens...jo några så man får springa mella stallen och slussa in dom i omgångar, gipset glappar, la om framskorna på Riazza med Karrésulor men kunde inte nita sömmarna så skorna lär åka av i morgon, glömt bort att jag skulle vikka på skolan i morgon men då ska stygnen bort, gipset bytas och omröntgen mitt på dan, osv osv osv . Snart är det en ny dag! Glod natt!
Ni ser, jag kan inte ens stava idag:(