måndag 12 januari 2015

Migränen- Jag: 1-0

Jäkla skalle! Har inte tiiiiiid. Och inte en endaste liten tablett hemma!
Fick lite gjort i alla fall nu på morgonen. Sågat grenar och lagt ut i hagarna. Känner en enorm stress när hästarna står och gnager på varsin stolpe så snart de kommit ut. De har så tråkigt nu! Mellan tuggorna på stolparna så tuggar de på varandra och far runt som dårar. Vågar knappt titta då de flesta har styltor bak och halkar runt utan fäste. Jag offrade en 1000-lapp åt mina och puttade ut en silagebal till dom med traktorn. Kan ju dra ner i påsarna inne förstås så det kanske jämnar ut sig och på köpet minskar risken för skador, kolik etc. Tror jag vinner på det....
Lillean har insläppet idag så jag tar en vända till apoteket och hämtar ut migränpiller. Sen in i dimman. Kör försiktigt allesammans.

Inga kommentarer: