torsdag 16 januari 2014

Många bollar i rullning just nu!

Ja det är mycket som är under process just nu! Massa ärenden, bla försäkringsärenden, rättsprocess med förra bokföringsbyrån, lite fitness modelluppdrag, tävlingstermin  etc och annat smått och gott så det snurrar i huvvet... Matilda börjar förbereda sig inför sin värvning och kör all-in nu sista veckorna. Idag hade vi träning på kandar första gången och jag säger bara: herre jösses vad den flickan har talang! Hade aldrig kunnat hitta en bättre "fodervärd/elev till min kära vapendragare. Se själva när jag laddat upp videon.. Tar evigheter för datorn som bara tuggar....! Hoppas dessa tre månader går fort så hon kommer tillbaka snart!

 

Fick en ledig eftermiddag och kväll som jag spenderat på kontoret nu när jag börjat bokföra själv. Tänkte att det skulle bli en snabbfodring ikväll då Lasse är på jobb i Mora men jag fastnade i en mycket givande och trevlig pratstund med Marie Klemming så jag är uppe först nu kl 23. Nu ska Marie och jag boka lite kurser ihop då vi upptäckte att vi har lite samma intressen utanför stallet. Spännande!
God natt alla!

Inga kommentarer: