tisdag 26 november 2013

Tisdag och det är kaaaaallt!

Hua! -6 grader i morse.... Men det ska visst vända och bli 6 plusgrader redan i morgon.
Jag har fantastiska nyheter! Patrik Kittel kommer hit varje helg hädanefter och har träningar!!! I alla fall drömde jag det! Mycket som händer just nu så hjärnan går på högvarv... Natten innan köpte jag en säng på IKEA av Måns Zelmelöv som jobbade där... och jag letade efter min bil på parkeringen så jag höll på att försova mig till morgon fodringen... så lustigt!? Vad får hjärnan allt i från?
I kväll är det Ann-träning som vanligt och jag ska ha en nybörjarlektion med min kusin Ola kl 20.
Sedan blir det hem och krypa ner i sängen. Känner en bacill som försöker inta min kropp och det ska den INTE!  Ha det gott alla! Snart är året slut. Hög tid att börja tänka på nyårslöftena?