tisdag 20 augusti 2013

Vintertidtabell

Jahapp, då var man igång med höstrutinerna då! Trodde hästarna skulle rusa ut i går morse efter att ha stått inne så många timmar men icke! Fick driva på dom ut... sega som kola:)
När jag satt och red på Stallbackebanan såg jag en polisbil stanna vid bommen och en polis gick upp och knackade på min dörr. Lite nervös som jag blev började jag ropa och busvissla allt jag orkade för att de skulle kanske komma ner och berätta vad de ville. De passerade sedan bommen och åkte iväg. Poison tog täten och ledde flocken som kom lydigt vandrandes mot stallet och trodde jag visslade på dom! Han tänkte nog jaha, ska vi redan in efter bara två timmar? Han är ju för rolig:)
Trailerparkeringen är paddad och klar, vi ska bara märka ut rutorna så till helgen är det dags för alla som har sina trailers här att flytta dom! Ann-träning ikväll. Tjing