torsdag 24 november 2011

Sovmorgon

Oj vad länge sedan jag sov så här gott! Med hela hundligan i bingen! Det är livskvalitet det! Pernilla hade ju morgonpasset som vanligt på torsdagar och jag var inte nere i stalllet förrän strax före tio i morse. Vi hade en jättemysig förmiddag Pernilla, Annie och jag. Solen kom faktiskt fram en stund och utsvulten som vi alla är på ljus tog vi en fika ute i solen. Jobbade hästarna på töm idag, fixade i lösdriften med att bära vatten bl.a. Sedan hem, jobbade lite med bokföring och sedan bar det iväg med min krashade dator till Annies urgulliga man Tommy som lovade att kika på den. Vilka underbara människor! Tack! Annie bjöd på vaniljte med kardemummakärnor och kanel! Vilken smakupplevelse ;)Fick några kärnor med mig hem . Tack Annie! Nu Hjortronglögg och snart bingen igen! Tidig morgon i morgon! God natt alla.

Inga kommentarer: